Segítség a rendelés menüpont használatához

Ezt a használati útmutatót segítségül szánjuk, annak érdekében, hogy a kezdő internet felhasználók is könnyen tudjanak megrendelést leadni online felületünkön. Kérjük, figyelmesen olvassa el útmutatónkat!

Általános információ

Azáltal, hogy a termékeket a kosárba rakjuk, fontos tudnunk, hogy a megrendelést még nem adtuk le. Meg kell adnunk a szállítási címünket, a szállítás módját és időpontját. Csak ezen adatok kitöltése után tudjuk véglegesíteni a megrendelésünket. A megrendelés leadása csak akkor volt sikeres, ha a rendszer a következő üzenetet küldi: KÖSZÖNJÜK MEGRENDELÉSÉT! Ezzel egyidejűleg a megadott e-mail címre is meg kell kapnunk a megrendelési dokumentumot. Ha nem kapunk e-mailt, biztosak lehetünk benne, hogy nem sikerült a rendelést leadnunk. Ha az alábbi használati útmutató alapján sem boldogulunk, kérjünk bátran segítséget a telefonos vevőszolgálattól!

Regisztrációval egyidejűleg történő megrendelés leadás

A krizantém dugvány rendelés menüpont alatt található aktuális fajtakínálatunk. Az egyes fajták kétféleképpen is elérhetőek. Egyik módja, hogy az egeret a krizantém dugvány rendelés szóra visszük és ekkor legördülő menüben megjelennek az adott kategóriák. A másik mód az, ha a fenti menüpontra rákattintunk, ekkor ugyanis nem legördülő menüben, hanem színes képekkel illusztrálva a weboldal közepén jelennek meg a fő kategóriák. Bármely lehetőséget is használjuk, könnyedén eljuthatunk a fajtákhoz.

Amennyiben egy-egy konkrét fajtát keresünk, használjuk bátran a weboldal bal felső részében található "KERESÉS" funkciót. Például írjuk be, hogy Palisade, és a rendszer egyből megtalálja nekünk a keresett fajtát. Rákereshetünk továbbá a főbb jellemzőkre, fajtakódokra, vagy a virágformákra is.

Ha megtetszett számunkra egy fajta, akkor a következőképpen rendelhetünk belőle vagy tudhatunk meg róla bővebb információkat. Először is vegyük példának a képen látható Bornholm Bronze - A52 bronz fajtát. Kattintsuk a fajta nevére, vagy a RENDELEK BELŐLE! gombra.



Ezt követően megnyílik előttünk egy ablak, amely tartalmazza a fajta részletes leírását. Ha úgy döntünk, hogy a kiválasztott növény elnyerte a tetszésünket, a következőképpen tudunk belőle rendelni. Először is válasszuk ki a jobb felső sarokban, hogy gyökeres vagy sima dugványt szeretnénk-e. Az alapértelmezett típus a gyökeres dugvány, vagyis ezen a legördülő menüponton csak akkor kell változtatnunk, ha sima dugványt szeretnénk rendelni.

Ezt követően szintén a kép jobb felső sarkában tudjuk megadni a rendelendő mennyiséget. Ügyeljenek rá, hogy a fajtánkénti minimumot (20db) a beírt összeg elérje.

Ha megadtuk a kívánt mennyiséget, kattintsunk a KOSÁR gombra. Ezzel a művelettel az adott fajta bekerült a kosarunkba.



A rendszer ekkor egy felugró ablakban megkérdezi tőlünk, hogy folytatjuk - e a nézelődést FOLYTATÁS, vagy tovább megyünk a kosarunkba KOSÁR. Ha a kosár gombot választjuk, egyből a kosarunkban találjuk magunkat, ahol lehetőségünk van a rendelésünk leadására. Amennyiben a folytatás gombot választjuk, akkor tovább nézelődhetünk a termékek között. Ha nem kattintunk egyik gombra sem, akkor a felugró üzenet magától eltűnik, és tovább nézelődhetünk a fajták között.



Nézelődésünk során bármikor könnyen megtekinthetjük a kosarunk tartalmát, megnézhetjük, hogy eddig miket pakoltunk bele. Ehhez nem kell mást tennünk, mint a weboldal jobb felső sarkában lévő, narancs színű kosár gombra kattintani. A kosárban lévő szám azt mutatja, hogy eddig hány darab növényt tettünk a kosarunkba.



A kosarunkban sok mindent csinálhatunk. Jobb felső részen, ahogyan azt az 1. számú jel mutatja, lehetőségünk van törölni a terméket, vagy módosítani a rendelendő mennyiséget. A mennyiséget úgy tudjuk módosítani, hogy a beírt számot, jelen példánál maradva, 1000, átírjuk arra, amire módosítani szeretnénk, majd ezt követően rákattintunk a "körbe forgó nyilak" ikonra. Ezzel a művelettel frissítettük a mennyiséget. Amennyiben a terméket mégsem szeretnénk megrendelni, akkor kattintsunk a "szemetes" ikonra, amivel törölni tudjuk az adott tételt.

Miután átellenőriztünk minden terméket és mennyiséget, és úgy döntünk, hogy nem szeretnénk tovább nézelődni, hanem véglegesíteni szeretnénk a megrendelést, kattintsunk a PÉNZTÁR gombra.



Ezt követően a megrendelés leadásához meg kell adnunk az adatainkat. A rendszer 2 lehetőséget tár elénk. Amennyiben már korábban regisztráltunk, akkor elég beírnunk a megadott felhasználónevünket és jelszavunkat, és már benn is vagyunk a saját profilunkban. Amennyiben azonban még nem regisztráltunk, meg kell adnunk regisztrációs adatainkat. Kattintsunk az AMENNYIBEN ÖN MÉG NEM REGISZTRÁLT, KÉRJÜK ADJA MEG ADATAIT! menüpontra!



Ezt követően nagyon figyelmesen ki kell töltenünk az űrlapot. Az első és legfontosabb teendőnk, az e-mail címünket megadni. Erre nagyon oda kell figyelnünk, hiszen ha elrontjuk, vagy néhány betűt kihagyunk vagy felcserélünk benne, akkor a regisztrációt megerősítő e-mailt biztosan nem fogjuk megkapni és nem fogunk tudni rendelést leadni.

Az e-mail cím helyes kitöltése után adjuk meg felhasználónevünket. A felhasználónév egy általunk választott fantázia név, amit használni szeretnénk. Szerepe az, hogy a jövőben ezzel a névvel fogunk tudni bejelentkezni felhasználói profilunkba. (A jövőben ezzel a névvel belépve, már könnyen és gyorsan tudunk megrendelést leadni, megnézhetjük a korábbi években leadott rendelésinket stb.) Felhasználó nevünk bármi lehet, amit könnyen meg tudunk jegyezni, pl. becenevünk, valódi nevünk stb.

Ezt követően kell megadnunk a jelszavunkat. A jelszavunk azért fontos, mert a belépéshez a felhasználónevünk mellett a jelszavunkra is szükség van. A felhasználónév és a jelszó az a két fontos adatunk, amellyel a rendszer beazonosít minket, és amelyek beírásával be tudunk lépni felhasználói profilunkba.

A jelszónak legalább 6 karakternek kell lennie (pl: krizantém vagy krizi123 stb.) Jelszavunk szintén bármi lehet, csak úgy, mint a felhasználónevünk, de lehetőleg olyan, amit könnyen meg tudunk jegyezni. Mindemellett azonban akkor sem kell megijednünk, ha a jövőben esetleg véletlenül elfelejtenénk a jelszavunkat, ugyanis az ELFELEJTETT JELSZÓ menüpontra kattintva, az e-mail címünk megadásával a rendszer automatikusan elküldi nekünk azt a megadott e-mail címünkre.

A biztonság kedvéért, a rendszer kéri, hogy még egyszer írjuk be jelszavunkat. A JELSZÓ MÉGEGYSZER mezőbe tehát a fent megadott jelszót kell ismételten beírnunk, pontosan ugyanúgy, ahogyan az előbbi mezőbe írtuk. Ha esetleg elütünk benne egy betűt, a rendszer egyből hibaüzenetet küld, hogy a két jelszó nem egyezik meg. Ilyenkor töröljük ki mind a kettőt és írjuk be újra!

Szállítási címadatok megadása: az e-mail cím, a felhasználónév és a jelszó megadása után, kezdjük el kitölteni adatainkat. Szállítási címként feltétlenül azokat az adatokat adjuk meg, ahová a rendelt postacsomagot kérni fogjuk. Figyeljünk rá, hogy minden piros csillaggal jelölt mezőt kitöltsünk. Lehetőleg adjunk meg mobil telefonszámot is, annak érdekében, hogy a postacsomag feladásáról sms értesítést kapjunk.

Ha a szállítási adatainkat kitöltöttük, ellenőrizzük le, hogy minden adatot helyesen adtunk-e meg.

Ezután el kell fogadnunk a SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEKET. Az ELOLVASOM A FELTÉTELEKET menüpontra kattintva, elolvashatjuk a szállítási feltételeket. A 3. számú jel mutatja azt a kis négyzetet, amelyre rá kell kattintanunk, ahhoz, hogy elfogadjuk a feltételeket. Ha ezt a négyzetet nem pipáljuk be, akkor nem tudjuk adatainkat beregisztrálni a rendszerbe.

Miután mindent szépen kitöltöttünk és a szállítási feltételek melletti kis négyzetbe is pipát tettünk, kattintsunk a KÜLDÉS gombra. Ezzel regisztrációnkat és adatainkat elküldtük.



Ha jól töltöttük ki adatainkat, akkor a fenti kép fogad minket, miszerint a REGISZTRÁCIÓ BEFEJEZŐDÖTT. Ha ez a kép nem jelenik meg, akkor valamit elrontottunk, kezdjük újra az adatok kitöltését.

Ha a fenti kép fogad minket, akkor a kitöltést jól csináltuk. A megadott e-mail címünkre a rendszer elküldte a regisztráció aktiválásához szükséges e-mailt. Lépjünk be e-mail fiókunkba, és nézzük meg, hogy meg kaptuk-e a levelet. A levél 1-2 percen belül megérkezik. Ha egy órán belül sem érkezik meg, akkor rossz e-mail címet adtunk meg (elütöttünk egy karaktert, felcseréltünk egy betűt stb.). Ilyenkor kezdjük elölről a regisztrációs folyamatot a legelejétől.



Ha helyesen adtuk meg az e-mail címünket a fenti üzenet érkezik e-mail fiókunkba. Kattintsunk a hosszabbik kék színű szövegre, hogy aktiválni tudjuk felhasználói fiókunkat.



A kék linkre kattintva regisztrációnkat sikeresen aktiváltuk és visszakerültünk a rendelési felületre. Ekkor az előbb megadott felhasználónevünkkel és jelszavunkkal már könnyen be tudunk jelentkezni. Ha esetleg időközben elfelejtettük volna felhasználónevünket vagy jelszavunkat, ne aggódjuk, a regisztrációs e-mail üzenet alján szerepelnek ezek az adatok. Érdemes ezt az e-mailt elmentenünk.



Ha felhasználónevünket és jelszavunkat helyesen írtuk be, akkor már be is léptünk a felhasználói fiókunkba, és tudjuk véglegesíteni a megrendelésünket.

Itt még mindig van lehetőségünk termékek törlésére vagy a mennyiségek módosítására. Ha úgy döntünk, hogy a rendelendő tételeken már nem módosítunk, akkor nézzük át tüzetesen szállítási címünket, hogy minden adat helyesen szerepel-e. Ha észrevesszük, hogy adatainkban hiba (elírás, rossz cím stb.) van, akkor a 2. jel szerinti, CÍM FRISSÍTÉSE menüpont alatt helyesbíthetjük az adatainkat.

Ha a rendelt tételek és a szállítási címünk ellenőrzése után, úgy ítéljük meg, hogy minden adat helyes, kattintsunk a TOVÁBB gombra.



Ezt követően válasszuk ki, hogy milyen módon kérjük a szállítást. (Postai szállítás, személyes átvétel: Ludányhalászi). Ezután kattintsunk a TOVÁBB gombra.



Következő lépésben válasszuk ki, hogy mikorra kérjük a szállítást. Válasszunk a megadott naptári hetek közül. Ezután kattintsunk a TOVÁBB gombra.



A megrendelésünk véglegesítése előtti utolsó lépés következik. Megjegyzést írhatunk a megrendelésünkhöz. Az üzenet mezőbe a megrendeléssel kapcsolatos fontos észrevételeinket közölhetjük. Például, hogy költségelszámolásra alkalmas ÁFA-s számlát kérünk; mely napra szeretnénk, ha megérkezne a csomag; milyen fajtákat fogadunk el esetleges fajtahiány esetén; vagy egyáltalán nem fogadunk el hiány esetén hasonló fajtákat stb.)

Ezzel a végéhez érünk a megrendelés folyamatának, és nincsen más dolgunk, mint jóváhagyni a megrendelésünket a RENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA gombra kattintva.

Ha ekkor merül föl bennünk, hogy valamely adatot nem jól adtunk meg, vagy esetleg változtatni szeretnénk a szállítás módján vagy időpontján, még mindig tudunk változtatni. Ehhez azt kell tennünk, hogy rákattintunk a PÉNZTÁR szó alatt található "bevásárlókocsi" ikonokra, és így vissza tudunk lépni. A következő pontokra tudunk visszamenni: SZÁLLÍTÁSI CÍM, SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, A SZÁLLÍTÁS IDŐPONTJA.

Ha ellenőriztük, hogy minden adatot helyesen adtunk meg, és nem kívánunk többet változtatni a megrendelésünkön akkor kattintsunk a RENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA gombra.



Ha mindent helyesen csináltunk, akkor a fenti kép fogad minket, miszerint KÖSZÖNJÜK MEGRENDELÉSÉT. Ha ez az üzenet nem jelenik meg, akkor biztosak lehetünk benne, hogy NEM sikerült elküldenünk a rendelést, valamit elrontottunk. Ilyenkor kezdjük elölről vagy kérjünk segítséget.

Ha megjelenik a fenti rendszer üzenet, akkor nyugodtak lehetünk, mert a rendelésünket sikeresen elküldtük. Megrendelésünket megnézhetjük az IDE KATTINTVA MEGTEKINTHETI MEGRENDELÉSÉT! menüpont alatt. A rendszer automatikusan elküldi rendelésünket a megadott e-mail címünkre is. Menjünk el e-mail fiókunkba és keressük meg a beérkezett üzenetek között a megrendelésünkről kapott dokumentumot.



Csak regisztráció rendelés leadása nélkül

A regisztrációs felület csak akkor érhető el, ha a krizantém dugvány rendelés menüpontban vagyunk. Kattintsunk a weboldal jobb felső sarkában lévő BELÉPÉS/KILÉPÉS gombra. Ekkor a weboldal felső, jobb szélén legördül egy kis beviteli mező. Kattintsunk a REGISZTRÁCIÓ menüpontra.



Ha rákattintottunk, akkor megjelenik egy űrlap, amelyet nagyon figyelmesen ki kell töltenünk. Az első és legfontosabb teendőnk, az e-mail címünket megadni. Erre nagyon oda kell figyelnünk, hiszen ha elrontjuk, vagy néhány betűt kihagyunk vagy felcserélünk benne, akkor a regisztrációt megerősítő e-mailt biztosan nem fogjuk megkapni és nem fogunk tudni rendelést leadni.

Az e-mail cím helyes kitöltése után adjuk meg felhasználónevünket. A felhasználónév egy általunk választott fantázia név, amit használni szeretnénk. Szerepe az, hogy a jövőben ezzel a névvel fogunk tudni bejelentkezni felhasználói profilunkba. (A jövőben ezzel a névvel belépve, már könnyen és gyorsan tudunk megrendelést leadni, megnézhetjük a korábbi években leadott rendelésinket stb.) Felhasználó nevünk bármi lehet, amit könnyen meg tudunk jegyezni, pl. becenevünk, valódi nevünk stb.

Ezt követően kell megadnunk a jelszavunkat. A jelszavunk azért fontos, mert a belépéshez a felhasználónevünk mellett a jelszavunkra is szükség van. A felhasználónév és a jelszó az a két fontos adatunk, amellyel a rendszer beazonosít minket, és amelyek beírásával be tudunk lépni felhasználói profilunkba.

A jelszónak legalább 6 karakternek kell lennie (pl: krizantém vagy krizi123 stb.) Jelszavunk szintén bármi lehet, csak úgy, mint a felhasználónevünk, de lehetőleg olyan, amit könnyen meg tudunk jegyezni. Mindemellett azonban akkor sem kell megijednünk, ha a jövőben esetleg véletlenül elfelejtenénk a jelszavunkat, ugyanis az ELFELEJTETT JELSZÓ menüpontra kattintva, az e-mail címünk megadásával a rendszer automatikusan elküldi nekünk azt a megadott e-mail címünkre.

A biztonság kedvéért, a rendszer kéri, hogy mégegyszer írjuk be jelszavunkat. A JELSZÓ MÉGEGYSZER mezőbe tehát a fent megadott jelszót kell ismételten beírnunk, pontosan úgyan úgy, ahogyan az előbbi mezőbe írtuk. Ha esetleg elütünk benne egy betűt, a rendszer egyből hibaüzenetet küld, hogy a két jelszó nem egyezik meg. Ilyenkor töröljük ki mind a kettőt és írjuk be újra!

Figyeljünk rá, hogy minden piros csillaggal jelölt mezőt töltsünk ki!

Ha minden adatot helyesen töltöttünk ki, kattintsunk a KÜLD gombra.

Ha jól töltöttük ki adatainkat, akkor a weboldalon a kövekező szöveg fogad minket, miszerint a REGISZTRÁCIÓ BEFEJEZŐDÖTT. Ha ez a kép nem jelenik meg, akkor valamit elrontottunk, kezdjük újra az adatok kitöltését.

A megadott e-mail címünkre a rendszer elküldte a regisztráció aktiválásához szükséges e-mailt. Lépjünk be e-mail fiókunkba, és nézzük meg, hogy meg kaptuk-e a levelet. A levél 1-2 percen belül megérkezik. Ha egy órán belül sem érkezik meg, akkor rossz e-mail címet adtunk meg (elütöttünk egy karaktert, felcseréltünk egy betűt stb.). Ilyenkor kezdjük elölről a regisztrációs folyamatot a legelejétől.



Ha helyesen adtuk meg az e-mail címünket a fenti üzenet érkezik e-mail fiókunkba. Kattintsunk a hosszabbik kék színű szövegre, hogy aktiválni tudjuk felhasználói fiókunkat.

A kék linkre kattintva regisztrációnkat sikeresen aktiváltuk és visszakerültünk a rendelési felületre. Ekkor az előbb megadott felhasználónevünkkel és jelszavunkkal már könnyen be tudunk jelentkezni. Ha esetleg időközben elfelejtettük volna felhasználónevünket vagy jelszavunkat, ne aggódjuk, a regisztrációs e-mail üzenet alján szerepelnek ezek az adatok. Érdemes ezt az e-mailt elmentenünk.
2010 - 2017 © Vonsikkrizantem.hu - Minden jog fenntartva! Az oldalon szereplő összes tartalom beleértve a képeket és egyéb elemeket az vonsikkrizantem.hu tulajdona, felhasználásuk csak a tulajdonos írásos engedélyével történhet.